Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
call me joye for short stay in taiping 19years old , stpm victim now -___- LOVE MY FAMILY,FRIENDS,BOYFRIENDS!

Sunday, December 19, 2010

happy dating !

wakaka ! happy with today..even 1week dint go out date d,sumor argue2 for dis 2days :(
but i noe he try his best to make me okay bck..he says n says sorry to me,make his funny face to make me laugh,make me happy n relax with himm :) ilove him with my heart..sorry dear time gduh2 2ari nie duk wat syg sdey.. ayg minta maap sgt2,ayg xtaw kawal emosi..btol ckp syg ayg mang pnting diri n x dgr ckp,i'm try my best2 tok brubah but duno y pngai ayg cm babi je..sdey n rimas ngn pngai ni,but what to do.. ayg tol xtaw nk control emosi tuh bek2.. :(  i loveyou laa.. thx sbb ley layan ayg,kuar tmn ayg slalu even ade mslh.. i noe ur prob baby.. 
yeahh ~ today we eat donut as our lunch..yummmy~ syg gelak kt ayg sbb ayg mkn comot.. aiya,malu pn ade..

thx dear,u colour my life..u let me love u crazy2 ! ipromise i will change myself n be a good gf for u :)

No comments:

Post a Comment

div style="text-align: center;">